
Reklama zewnętrzna. Odpowiednia lokalizacja i inne podpowiedzi
1. Poznaj swoją grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują artykuł bądź usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje szczególnie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na rodzaju reklamowanego artykułu albo usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się nieszablonowymi ideami na reklamy zewnętrzne
Innowacyjne pomysły na reklamy zewnętrzne są istotne, ażeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak różna od tegoż, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jakże zapewnić im wartość, której także nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w niekonwencjonalny sposób, aby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.