
Nawet gadżet reklamowy nie pomoże
Założenie jest takie. Masz swój produkt lub usługę, masz swoje wizytówki, masz swoją stronę na Facebooku. Ale wygląda na to, że niewiele osób kupuje, dzwoni lub odwiedza Twoją stronę. Wszyscy tam byliśmy. Czy jest to początek doświadczenia przedsiębiorczości lub tuż po uruchomieniu produktu, nie ma nic gorszego niż umieszczenie w wysiłku i uzyskanie niewielkiej lub żadnej odpowiedzi. Tutaj nawet nie pomoże najbardziej ”wypasiony” gadżet reklamowy.
Aby pokonać tę przeszkodę przedsiębiorczości, najlepiej jest zachować ostrożność! Eksperci od mediów społecznościowych, agencje komunikacyjne, sieci reklamowe prawdopodobnie zapukają do Twoich drzwi, z obietnicami uzyskania miliona odwiedzających Twoją stronę.
Jednak osiągnięcie upragnionego sukcesu zajmuje dużo czasu. Więc trzymać się z dala od wszystkiego, co brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, i szukać porad i zaleceń od przedsiębiorców, którzy widzieli „prawdziwe” wyniki.
Połączenie ukierunkowanego marketingu cyfrowego i marketingu bardziej konwencjonalnego (gazeta, reklama w TV) pomoże Ci w celu uzyskania odpowiedzi na niektóre pytania. Czy widoczne będzie zainteresowanie, czy będzie jakiś odzew ze strony potencjalnych konsumentów.
Tutaj faktycznie wymagana jest cierpliwość oraz pewna dawka uporu. Mówiąc najprościej – trzeba czasu. Wiemy już przecież, że „kto nie ryzykuje ten nie je”.
Sprawdź również: Gadżety reklamowe Katowice