Komunikacja miejska – reklama

Komunikacja miejsca taka jak autobusy jest jedną z typowych rzeczy, które mogą się nam skojarzyć z centrum miasta. Wielu z nas z niej korzysta lub korzystało w przeszłości. Jest popularna i zauważalna więc nic dziwnego, iż ludzie decydują się na ten wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci ogromnych naklejek na pojazdach.

Marketing, który używa transport publiczny jako narzędzia to nie jest nic nowego. Z reguły przybiera to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Zobaczenie takiego autobusu, czy tramwaju nie będzie czymś nietypowym przy normalnym wybraniu się na miasto gdyż ludzie faktycznie wybierają taką formę reklamy.

Tramwaje są już czymś normalnym jeżeli chodzi o miejski krajobraz. Można je łatwo dostrzec w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów muszą zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku styczności torów w regularną jezdnią. Fakt, iż są zauważalne przez niemalże każdego, a zazwyczaj jeżdżą po bardziej zaludnionych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być wybierane jako sposób na reklamę.

Reklamy naklejana z tyłu autobusów (tzw. reklamy busback), są dosyć popularną metodą reklamowania się w sposób, który daje faktyczne szanse na to, że zostanie to zauważone. Znaczna część autobusów nie z rzadka odwiedza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, że nie mała ilość ludzi jadących do pracy nas zauważy.

 

 

Zobacz: Komunikacja miejska reklama

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.